Outre Lace Front Wig- Neesha 210

Outre SKU: W00023051
Options 2
Price
Regular price $79.99
Regular price $109.99 Sale price $79.99
Save 27%
/
  • Low stock - 3 item left
  • Backordered, shipping soon
Shipping calculated at checkout.
Shipping calculated at checkout.
  • Secure payments

OUTRE LACE FRONT WIG- NEESHA 210

Go ahead and say it''s all yours they''ll believe you! Neesha Soft & Natural is just like your own gorgeous natural hair on your best hair day. Soft textures with the just left the salon look, body and movement. Get beautiful styles in textures as beautiful as your own with Neesha Soft & Natural.

HAIR MATERIAL:SYNTHETIC HAIR
LENGTH:20"-22"
TEXTURE:PERM YAKI
STYLE:WAVY
LACE TYPE:BASIC LACE FRONT
Key Features
  • High Heat Resistant Fiber
  • Natural Texture & Volume
  • Pre-plucked HD Transparent Lace
  • Easy to Wear Styles

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.

You may also like

Customer Reviews

Based on 1 review
0%
(0)
0%
(0)
100%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
B
Bridgette M.
Flat Curls are Disappointing

The shipment was as promised, and quick. (Applause). Sadly, I think I got a sampler because it is tight and the curls at the front are flat. I can’t even do a side part with it or anything because the curls are flat. To give you the perfect image, you know when those White girls complain that their hair does not hold a curl, but they still do the curl and in minutes the curl is loosening? Yea… that is what is happening to me.b and this is fresh out the box did not wait to try it on or anything. Gently removed the packaging and… smh very very disappointed. I live too far from a Cloré store and I do not drive, so I’m stuck with it. It is nothing like what is shown on the internet or the card stock. I’m so sad by this purchase. I’m really tempted to right off online purchases of this kind. I’ll upload a picture or video later (if I can).

Hi X.M

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We’re glad to hear that the shipment arrived quickly and as promised. However, we're truly sorry to hear that you're not satisfied with the wig you received.

We want to assure you that we do not sell sample products. The item you received should be identical to what is advertised. We understand how disappointing it can be when a product doesn't meet expectations, especially when it's something you were looking forward to.

We're here to ensure you have a positive shopping experience and look forward to addressing your concerns.

Best regards,

More from Flyer Features
Sale
Sulfur 8 Kid'S Medicated Anti-Dandruff Hair&Scalp Conditioner 4Oz
Sulfur 8
Sale price $10.39 Regular price $12.99 Save 20%
Sale
Sulfur 8 Kid'S Medicated Shampoo 7.5oz
Sulfur 8
Sale price $7.19 Regular price $8.99 Save 20%
Sale
Sulfur 8 Kid'S Conditioning Shampoo 13.5Oz
Sulfur 8
Sale price $7.99 Regular price $9.99 Save 20%
Sale
Sulfur 8 Kid'S Detangling Spray 12Oz
Sulfur 8
Sale price $7.99 Regular price $9.99 Save 20%
Sale
Sulfur 8 Kid'S Hair Pudding 14.4Oz
Sulfur 8
Sale price $8.79 Regular price $10.99 Save 20%
Recently viewed